Pamokų ir pertraukų laikas
Pirmokų pamokų ir valgymo laikas | |
---|---|
1. | 8:10 – 8:45 |
2. | 8:55 – 9:30 |
3. | 9:40 – 10:15 |
4. | 10:40 – 11:15 |
11:15 – 11:45 pietūs | |
5. | 11:45 – 12:20 |
Antrokų – ketvirtokų pamokų ir valgymo laikas | |
---|---|
1. | 8:00 – 8:45 |
2. | 8:55 – 9:40 |
3. | 9:50 – 10:35 |
10:40 – 11:00 II kl. mok. pietūs | |
4. | 11:00 – 11:45 |
11:45 – 12:10 III kl. ir IV kl. mok. pietūs | |
5. | 12:10 – 12:55 |
6. | 13:00 – 13:45 |
Formaliojo švietimo programos
Ugdymas(-is) pagal bendrojo lavinimo mokyklų pradinio ugdymo programą, kodas 101001001, reikalui esant, pradinio ugdymo pritaikytą programą, kodas 101001001, pradinio ugdymo individualizuotą programą, kodas 107001004.
Mokymo forma – grupinė, mokymo organizavimo būdas – kasdienis.
Neformaliojo švietimo programos
Eil. Nr. |
Veiklos pavadinimas |
Kryptis |
Val. sk. per sav. |
Klasė/klasių grupė |
Pedagogo v., pavardė |
||||
I |
II |
III |
IV |
||||||
1. | Badmintono būrelis | Sportinė |
1 |
0 |
0 |
0,5 |
0,5 |
O. Bartuševičius | |
2. | Dailės būrelis | Meninė, kūrybinė |
5 |
2 |
1 |
1 |
1 |
N. Vilimaitė | |
3. | Futbolo būrelis | Sportinė, socialinė |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
O. Bartuševičius | |
4. | „Gudrutis“ | Pažintinė kūrybinė |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
A. Strolienė | |
5. | Jaunučių choras ,,Papartėlis“ | Meninė, kūrybinė, kultūrinė |
2 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
M. Žemaitis | |
6. | Įdomioji matematika | Pažintinė |
1 |
0 |
0 |
0,5 |
0,5 |
V. Mikšienė | |
7. | Kvadrato būrelis | Sportinė |
1 |
0 |
1 |
0,5 |
0,5 |
O. Bartuševičius | |
8. | Sportinių žaidimų būrelis | Kūrybinė pažintinė |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
O. Bartuševičius | |
9. | Sportuok linksmai – STEP aerobika | Sportinė |
1 |
0 |
0 |
0,5 |
0,5 |
D. Kavoliūnienė | |
10. | Teatras | Meninė, kūrybinė, kultūrinė |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
S. Skučaitė |
Programų pasirinkimo galimybės
Formaliojo ugdymo pasirinkimai tėvams rašant prašymą direktorei:
1) dėl dorinio ugdymo (tikybos arba etikos),
2) dėl pirmosios užsienio kalbos (anglų, vokiečių, prancūzų).
Dėl neformaliojo ugdymo psirinkimo tėvai tariasi su vaikais dėl pageidaujamų lankyti būrelių ir teikia prašymus būrelių vadovams.
Mokymosi būdų pasirinkimo galimybės
Mokyklos mokymo forma – dieninė.
Mokiniai tėvų prašymu gali būti mokomi pagal namų mokymo ir savarankiško mokymo organizavimo aprašą.
Mokslo metų trukmė
Ugdymo proceso organizavimas
Mokslo metų pradžia – 2024-09-02
I trimestras 2024-09-02—2024-11-29
II trimestras 2024-12-01—2025-03-14
III trimestras 2025-03-17—2025-06-09
Mokslo metų pabaiga – 2025-08-31
Informacija kaip iš kokio dalyko vertinama
Iš visų dalykų mokiniai pastoviai vertinami formuojamuoju būdu, informacija teikiama elektroniniame dienyne (Tamo), taip pat pusmečio pabaigoje visi dalykai vertinami lygiais (nepatenkinamas, patenkinamas, pagrindinis, aukštesnysis), išskyrus dorinįugdymą (tikyba, etika) – padarė pažangą, nepadarė pažangos. Specialiųjų poreikių mokinių pasiekimai vertinami pagal kriterijus, numatytus jiems skirtose pritaikytose arba individualiose programose.
Informacija kaip vertinama mokslo metams pasibaigus
Mokslo metų pabaigoje mokinių pasiekimai vertinamai lygiais (pagal ŠMM numatytus kriterijus aprobuota„Paparčio“ pradinėje mokykloje). IV klasių mokiniai, baigę pradinio ugdymo programą, gauna pradinio ugdymoišsilavinimo pažymėjimus. Jų pasiekimai aprašomi IV klasės mokinio Vertybinių nuostatų ir pasiekimų lygių apraše.
Informacija kaip mokiniai bus keliami į aukštesnę klasę
Mokinys, turintis visų ugdymo plano dalykų patenkinamus metinius įvertinimus, keliamas į aukštesnę klasę.
Mokinio, turinčio kai kurių ugdymo plano dalykų nepatenkinamus metinius arba papildomų darbų įvertinimus, kėlimo į aukštesnę klasę, ugdymo programos baigimo klausimus svarsto mokytojų taryba.
Mokytojų taryba:
1. išnagrinėjusi mokinio atsilikimo moksle priežastis ir įvertinusi mokytojų ir klasės auklėtojo darbą su juo per mokslo metus, skiria papildomus darbus, nustato jų trukmę, atsiskaitymo, pakartotinio svarstymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar palikimo kartoti programą datą;
2. atsižvelgusi į tėvų pateiktą pageidavimą (raštu) bei klasės auklėtojo siūlymą, priima nutarimą, siūlantį direktoriui mokinį kelti į aukštesnę klasę arba palikti kartoti programą;
3. išsiskyrus mokytojų ir tėvų (globėjų) nuomonėms, priima nutarimą siūlyti mokyklos direktoriui išklausyti direktoriaus pavaduotojui ugdymui informaciją apie dalyko mokytojo ir klasės auklėtojo darbą ir priimti galutinį sprendimą.
Su direktoriaus įsakymu dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę, ugdymo programos baigimo, papildomų darbų skyrimo ar palikimo kartoti programą nustatyta tvarka klasės auklėtojas raštu (įrašu pasiekimų knygelėse, telefonu ar registruotu laišku) per 3 dienas supažindina mokinio tėvus.
Informacija kokius testus ir egzaminus laikys mokiniai
Valstybinių testų ar egzaminų nėra.
Mokinių pasiekimų patikrinimo darbai planuojami kasmet 1-4 klasėse pagal iš anksto suderintą grafiką.
Mokinių grupės atrankos būdu gali patekti ir dalyvauti tarptautiniuose ar nacionaliniuose testuose.
IV klasių mokiniai atliks NEC parengtus NMPP testus.