2020–2021 M. M. (2021 M.) ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS APIBENDRINTI REZULTATAI
Nurodykite 2021 m. (2020–2021 m. m.) tobulintos veiklos rodiklio numerį |
322 |
Nurodykite 2021 m. (2020–2021 m. m.) tobulintos veiklos raktinį žodį |
Mokymasis virtualioje aplinkoje |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Tikslingai išnaudotos 4102 lėšos: įsigyta interaktyvi lenta, 4 kameros (hibridiniam ugdymui), išplėtotos galimybės naudotis planšetėmis ugdymo procese, mokiniams ir mokytojams nupirkta apie 400 EMA ar Eduka licencijų. 8 pedagogai gavo stipendijas ilgalaikiam mokymuisi ,,Technologijų vedliai“. Mokinių apklausa po nuotolinio ugdymo parodė, kad mokiniai jautėsi saugiai, tėvai aktyviau dalyvavo ugdymo procese. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kaip keitėsi mokinių pasiekimų lygmenys? |
68 mokiniai baigė 2020-2021 mokslo metus visų dalykų aukščiausiais įvertinimais (10 daugiau nei 2019-2020 mokslo metais). Per metus 15 proc. daugiau mokinių baigė lietuvių kalbos dalyką pagrindiniu arba aukščiausiu lygiu. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kokį poveikį pasirinktos veiklos tobulinimas turėjo mokinių pažangai? |
2020-2021 m. m. 93 proc. antrokų ir 91 proc. ketvirtokų lietuvių kalbos dalyko įvertinimai pažangūs, tai daugiau nei planuoti – 78 proc. Sėkmingai dalyvauta nuotoliniuose konkursuose ,,Olympis”, KINGS”, ,,Kengūra”, gauta apie 60 apdovanojimų. Mokiniai pagerino savo IT naudojimo gebėjimus. Ketvirtokų NMPP rezultatai aukštesni nei šalies vidurkis. |
Tobulintos veiklos poveikis mokiniams: kokios papildomos sąlygos buvo sudarytos mokinių asmenybės ugdymui tobulinant pasirinktą veiklą? |
78 proc. III-IV kl. mok. naudojasi IKT mokydamiesi, 92 proc teigia, kad moka saugiai naudotis internetu. 100 proc. mokinių be pagalbos naudojasi Zoom platforma, I-II kl. mok. išmoko naudotis EMA arba Eduka platformomis. Sustiprėjo mokinių savarankiškumas mokantis su plašetėmis. |
Kauno „Paparčio“ pradinės mokyklos pažanga 2020
Kauno ,,Paparčio“ pradinės mokyklos pažanga
2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos rodiklio numerį2.2.1.
2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos raktinį žodį Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
80% III-IV kl. apklaustų mokinių geba išsikelti sau ugdymosi tikslus, bei numatyti jų įgyvendinimo
būdus. Virš 80% mokinių įsivertina, kaip jiems pavyko pasiekti tikslus. Virš 90% mokinių yra
mokytojų nuolat skatinami komentarais pamokose ir rašto darbuose Daugiau mokinių dalyvavo
tarptautiniuose konkursuose, gauti 263 apdovanojimai. (49ž).
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas?
A lygiu įvertintų mokinių – 20 proc. Du trečdaliai III-IV klasių mokinių mokyklos veiklą įvertino
aukščiausiu lygiu. ,,Mokyklos garbės 2020“ dovanėlėmis apdovanota 30 bendruomenės narių. Virš
90% mokytojų pasitiki mokinių galiomis, skatina keltis ugdymosi tikslus. Tėvų nuomone 93%
mokytojų sistemingai teikia informaciją apie mokinių mokymosi pažangą. Dalyvaujama ,,Darnios
mokyklos“ programoje.