Informacija lengvai suprantama kalba

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Kas yra mokykla ?

Kauno „Paparčio” pradinę mokyklą toliau vadinsime Mokykla.

Mokykloje mokymo kalba yra lietuvių kalba.

Mokykloje mokiniai mokosi šiose klasėse:

·         1 klasėje,

·         2 klasėje,

·         3 klasėje,

·         4 klasėje.

Kokių dalykų Mokykloje mokiniai mokosi?

 Mokykloje mokiniai mokosi įvairių dalykų, pavyzdžiui:

·         lietuvių kalbos,

·         matematikos,

·         gamtos mokslų,

·         muzikos,

·         dailės.

Mokykloje veikia Visos dienos mokyklos grupės.
Grupėje mokiniai gali:

·         likti ilgiau po pamokų,

·         atlikti namų darbų užduotis,

·         bendrauti.

Ką dar mokiniai veikia Mokykloje?

 Dar Mokykloje mokiniai dalyvauja

renginiuose, pavyzdžiui:

·         sporto varžybose,

·         projektuose.

 

 

Kada dirba Mokykla?

 Mokykla dirba:

·         pirmadienį
nuo 8:00 valandos ryto iki 18:00 valandos vakaro,

·         antradienį
nuo 8:00 valandos ryto iki 18:00 valandos vakaro,

·         trečiadienį
nuo 8:00 valandos ryto iki 18:00 valandos vakaro,

·         ketvirtadienį
nuo 8:00 valandos ryto iki 18:00 valandos vakaro,

·         penktadienį
nuo 8:00 valandos ryto iki 18:00 valandos vakaro.

 

 

 

 

 

 

Kaip galima daugiau sužinoti apie mokyklą?

 Jeigu norite sužinoti daugiau apie Mokyklą, Jūs galite:

·         paskambinti telefonu.

Mokyklos telefono numeris yra:

+370 37 31 20 38;

·         atsiųsti elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninis paštas yra:

papartis@papartis.kaunas.lm.lt;

·         daugiau informacijos galite sužinoti interneto puslapyje.

 

www.paparciopm.lt

 

 

Kaip rasti informaciją Mokyklos interneto puslapyje?

 Mokyklos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite  skaitančio žmogaus ženklą.

Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.

 

 

Mokyklos interneto pirmame puslapyje yra skyrius Naujienos.

Naujienos yra tekstai, kuriuose yra:

·         informacija apie renginius.

 

 

Kur yra Mokykla?

Mokykla yra Kauno mieste.

Mokyklos adresas:
Šiaurės pr. 35, Kaunas.

 

Prieinamumo nustatymai